fredag 20 november 2009

Upp och ner,ner och upp....

PS:Sätter in denna bild då jag just nu längtar såååååååå fruktansvärt efter snö och kyla



Ja det är faktikst så det känns just nu....

Det är så mkt hela tiden så jag hinner inte med och det har gått så långt att jag tycker inget är roligt just nu,fast det är roliga saker som jag ska göra.

Igårkväll så hade jag ljusparty härhemma och idag så har jag varit och handlat julklappar med min kusin,snabba sig hem för att hämta Moa och kompis på bussen,baka lussebullar att ta med till farmor imorgon,laga två middagar(en till oss ikväll och en att ta med till farmor imorgon).

Sen ner till Arvika imorgon,vilket innebär en bilresa på 70 mil under dagen och jag VILL träffa min farmor,sen på söndag så är det förberedelser för Advent,kalas och sen simskola.

Min mage medicinerar jag nu och det svåraste är att få imig vätska,mår så fruktansvärt illa då,men hoppas medicinen hjälper om ngn dag:O)


Känner inte ni igen er,ibland så snurrar det bara på för fort och det är inge roligt????

Känner mig iallafall nöjd med inhandlingen av julklappar,så skönt när några till är klara.....

Kram på er för nu kallar lussedegen.....

2 kommentarer:

Bus sa...

Hej vännen!
Jag skulle kunna tro att det är jag som har skrivit ditt inlägg, så därför måste det vara nåt som går nu.
Jag har fullt upp, inbillar jag mig iaf. Dessutom så vill jag inte göra något, känner mig down på allt.
Sitter å tittar runt i bloggvärlden där det är julefröjd i varje blogg.
Det är det inte här ska jag säga för här har Häxan Surtant har flyttat in för gott, tror jag ;P
Men men, det blir nog mysigt i vårat hus med bara det blir advent. Har dock julångest som vanligt och jag LÄNGTAR till 25 december och massor med snö. Gnällt klart, jag??? Absolut
!
Nu har jag jagat iväg allihopa på Konsum så nu ska jag njuta av en halvtimme i lugn och ro :) KRAMIS KRAMIS
ps, vet du vad förpubertet är? Jag tror att jag vet.

Bus sa...

Jag saaaknar dig. Jag vill vara hos dig NUUU!!!
Hoppas att ni trots stress fick en bra dag hos farmor. Det gäller ju att passa på som sagt ;O)
Kram igen