måndag 30 november 2009

Måndagkväll....


Jaha,då var denna dagen snart slut och vad har jag gjort i dag då???

Jo,jag har varit på fackutbildning med tillhörande julbord och det var intressant.

Det dom föreläste om var den nya sjukförsäkringen som regeringen ska besluta om i december,facklig info om nya lönerörelsen som ska starta på det nya året,kan ju lugnt säga att fackets och arbetsgivarens krav låg lååååååååååååååångt ifrån varandra,så det blir nog tufft!!!!!

Sen så vart det lite julklappshandling och sen hem och fixa middag och tjo iväg på körövning,där vi sjungit julsånger så halsarna värker:O)
Det är sååååååååååååååååååå roligt,blir på så bra humör,det är påfyllning i 190 för mig...


Lite uppdatering från min viktresa/operation.

Magen mår lite bättre sen han satt in medicinen,har fått rtg tid på Måndag den 7/12,men samtidigt så sa han att om jag vart bättre så kunde jag avboka(ska avvakta i några dagar och se).

Totalt så har jag nu tappat drygt 34 kg,jag är nog den enda som inte har riktig koll på alla mått men jag kan säga att jag TAPPAT rejält överallt.

Det är otroligt positivt att vikten går ner,roligt med kläder och samtidigt så är det svårt att hänga med då det går såååååååååååååååå fort,men jag ÅNGRAR definitivt ingenting!!!

Till helgen så ska jag träffa pappa och det ska bli kul och se vad han säger,har inte sett mig sedan i september och jag får såååååååååååååååå mkt kommentarer och en person kände knappt igen mig...:O)

Nu så ska jag ta och knyta mig,men alla ni som läser bloggen(vet inte vilka ni är allihopa),men ha en bra kväll och så hörs vi av en annan dag.

Natti natt från Edinge

1 kommentar:

Katarina sa...

Ger dig en cyberkram och jag tycker att du gör det jättebra :O) Kran Katarina.