söndag 15 november 2009

Min helg


Jaha,då var det söndag IGEN,vilket betyder att Måndagen sakta kryper närmare....huvaligen!!!

Ska snabbt sammanfatta min helg,på fredagen så var vi på studiebesök i huvudstaden:O)
Var på Stockholms Centrum för Ätstörningar och fick under tre timmar träffa olika "kollegor"som jobbar med samma sak som vi...det var bla deras mobila team,dagvården och sedan övergripande,det är ALLTID lika roligt att få åka iväg och få höra hur andra jobbar och vissa saker gör vi lika och andra saker tar man med sig hem.

Sen på kvällen så var det klinikfest i Sunnersta med god mat och dricka,trevligt sällskap och vårat alldels egna band"The Buppers"sjöng och spelade till dansen,dom är kanonduktiga:O)


Lördagen och Söndagen har ägnats åt olika hemsysslor som ingen annan gör,tvättrummet är nu tomt,så nästa helg ska jag putsa fönster så det blir fint till advent,levererat pandasakerna som Moa sålt,simskola idag och nu så är det några timmar kvar tills dessa blåa ögon sluter sig för denna dagen:O)


Hoppas att ni alla haft en trevlig helg och vem vet hos dig kanske det är snö:O)

Hos mig är det bara regn,regn och mera regn:O(

Ps.måste berätta att mina barn är såååååååååååå duktiga i vattnet nu,Moa simmar hur många längder som helst,slår kullerbyttor under vattnet,Ellen har tagit både blå och gul baddaren idag vilket innebär att hon dykt i den djupa bassängen:STOLT MAMMA!!!!!!
Natti natti

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Duktiga tjejer. Hälsa dom det.
Det låter som om helgen varit ganska så bra. Kul att göra nåt annat än att bara stöka hemma.
Tänkte på dig idag och kom ihåg när jag var nere hos dig för ngr (många) år sen just innan advent. Minns hur mysigt det var hos er. Åsså började jag ju såklart längta efter dig, snyft.
Hoppas att du har det bra. Kramis från mig till dig <3