torsdag 12 november 2009

Skitiga November....


November är en slask månad,smuts,smuts och mera smuts.....

Just nu så snöar det faktiskt,önskar såååååååååååå att det ska bli ännu kallare och det ska komma massor med snö och framförallt ska snön ligga kvar!!!!!!

Jag är ju en lycklig(oftast)hundägare till en golden hane som heter Sudden och som snart fyller 10 år och idag så är han mera lik en Labrador,då han glatt har rullat sig i det skitiga gräset och är nu helt svart:O(

Är jag lycklig,eller??????

Han är nu platsad i korgen och är huuuuuuuuuuuuur olycklig som helst,vet att det INTE är ngn ide att duscha honom för när vi kvällskissar honom så VET jag att han kommer att rulla sig igen och vara världens gladaste,skitigaste golden kille!!!!!!

Livet med den skitiga golden retrivern fortsätter.......

3 kommentarer:

Therese sa...

Är inne å tassar men dålig att lämna kommentarer, men nu måste jag då jag bara ler igenkännande åt din vovve, men med sorg i härtat då min dobby inte finns mer, han var ifs svart, men jämarn så han drog in skräp emellanåt *ler åt minnet* Så även om det är lite jobbigt, så kommer du att minnas det med glädje om några år... Önskar dig en fin helg! KRAM

Bus sa...

Sicken liten rackare.
Hoppas att ni mår bra hela bunten. Är ledig hela (!) helgen så man vet aldrig om telefonen ringer i Edinge. Osvuret är bäst. Kram och puss

Katarina sa...

Hej Hej! Vill bara att du ska veta att jag kikar in här titt som tätt. Måste ju hålla koll på vad du pysslar med :O) Kram Katarina.