lördag 22 maj 2010

Det är sommar igen,det är sommar:O)


Det är bara så underbart,vackert ute med all grönska och alla underbara dofter,fåglarna kvittrar,kvällarna är varma och härliga,solen värmer och gör att man tinar upp ur vinteridet och känner att livet är inte så dumt!!!!

Hoppas att denna värme får hålla i sig i sommar,men jag läste just en artikel om detta i UNT och en norsk man som håller på med statistik påstår att det ska bli varmare i sommar än på länge och jag håller iallafall tummen att det stämmer!!!!
Jag får fem veckors semester i år då jag ska börja mitt nya jobb den 2 Augusti och sen så ska jag jobba sista veckan i Juli på Ätis,så behöver ingen annan täcka upp, utan då håller semesterplaneringen,det ska vara ordinarie personal varje vecka!!!!!

Snälla jag!!!!!

Ellen mår bättre,febern har släppt men hon är fortfarande trött och hängig,tar ju lite tid att återhämta sig då hon hade kanonhög feber......
Nu ropar barnen att mamma ska komma och kolla på Wild Kids,så det är bäst att lyda.

Kram på er allihopa

Inga kommentarer: