söndag 30 maj 2010

Shlagerfest i Skeberga

Japp i går em så for vi till Irene,Henke och deras lilla Elin för att fira att Elin fyllt 4 år och sen så var det ju EC kväll:O)
Vädret var ju inte direkt på våran sida men lekarna vart iallafall av på kvällen då det sken upp och vi kunde ha femkamp och tipspromenad:O)
God mat,gott dricka,ofantligt trevligt sällskap gjorde kvällen till en alldeles perfekt kväll,TACK SÅ MKT!!!!
Barnen var helt vilda och hade hur kul som helst!!!

´Disco med schlager musik,discokula,godis och en svettig Henke som fick springa och sätta på låten Manboy med Eric Sade ungefär 100 gånger,men vad gör man inte för skrikande tjejer:O)


Ja här har ni bildbeviset på tre glada festdeltagare:O)
Schlagerkvällen slutade ju inte riktigt som JAG ville,förstår inte riktigt att Tyskland kunde vinna,jag hejade på DANMARK!!!!!
Dom var/är kanonbra och låten satt som en smäck i skallen,Moa hejade på OPA(Grekland)och Moldavien var en stark låt i våran schlagerpanel:O)
Nu så är det ju Mors dag och vi sov riktigt länge idag,barnen kom ner vid 10.00 och jag har fått kläder,Moa har gjort egna halsband och armband som jag har på mig idag och sen blir det middag och lite tårta....
Nu så ska jag passa på att gå ut lite isolen som behagar att visa sig idag...imorgon så blir det kurs på mitt nya jobb,ska bli spännande att träffa några av mina nya arbetskamrater!
Kramen på er allihopa

1 kommentar:

Bus sa...

Vilken riktig myskväll. Hoppas att du mår bra vännen. Miss U. Kram