tisdag 1 juni 2010

KBT,ART och SRK

Japp början av min vecka har sett ut som så att jag gått på en grundutbildning på mitt nya jobb!!!!
Spännande,lärorikt,fått många tankeställare om saker som jag gör resp inte gör i mitt jobb idag,träffat en blivande jobbarkompis,träffat väldigt många nya,spännande människor,så just nu så är jag jättetrött av alla intryck och korvstoppning,men väldigt,väldigt nöjd:O)
KBT och ART är två teorier/metoder som används inom SRK och jag känner att det finns så mkt att lära,har chansen att faktiskt få lära mig så mkt mera,vilken kompetens våran lärare har,han är dessutom metodikhandledare och åker runt och handleder inom företaget(om jag förstått det rätt),förklarar på ett bra sätt,sånt tycker jag är viktigt!!!!
Annars så har jag dessutom hunnit med att träffa min underbart goa vän Maria J och dessutom mitt underbara charmtroll,hennes dotter Matilda.
Träffade Maria och lunchade igår,mötte upp Maria och Matilda på stan på em och åkte med dom hem och sen så har Maria och jag lunchat även idag,vardagslyx,så mysigt så:O)
NU så ska jag ta och brygga en stor kopp kaffe och se om huvudvärken släpper,hoppas!!!!!!

Inga kommentarer: