fredag 4 juni 2010

Veckan i familjen Blom Bornestig

På Måndagen så hade våra dagmammor och alla våra söta barn avslutning på kyrkstugan och det innebar sång,gymnastikuppvisningoch fika och då jag var på kurs och ej kom ifrån så var Anders och Moa där och dom sa att det var så fint:O)

På Tisdagen så bar dagmammorna iväg med alla barnen på Lennakatten för utflykt,solen sken och humöret var på topp och alla hade haft en kanondag med ånglok,lek,picknick och GLASS:O)
I Torsdags så var det Moas tur,då åkte klass F-3 till Sthlm och var på fjärilsmuseet i Haga,picknick och sen in på Cosmonova och en supernöjd tjej kom hem och berättade om sin härliga dag tillsammans med fröknarna och sina kompisar:O)
Idag så har jag plockat in syrener,dom är ju som vackrast där dom är,men dom luktar ju så underbart....så nu har jag två STORA buketter som sprider god doft hemma hos Blom Bornestig.
Moas mage följetong som jag ej berättat så mkt om fortsätter och skolsköterskan har EJ skickat en remiss som hon lovade till barn spec och dom i sin tur är bara helt underbara,men har fullt och då det ej finns remiss så kan dom ej göra ngt...men jag har fått så BRA rådgivning och sköterskorna ringer och dom är KANON!!!!
Nu väntar jag på att dom från husläkaren ska ringa annars så får vi åka på barnsjukhuset som barnspec sa,men men jag väntar på husläkaren!!!!!
Barnen leker ute och solen är inte fullt lika varm idag ,men det är bra torkväder...så jag tvättar:O)
Ha en underbar dag och idag så kokar Uppsala över av alla studenter,vilken dag dom får!!!!


Inga kommentarer: