tisdag 29 juni 2010

Bad,sol och glass i stora lass!

Idag så har det varit kopiöst varmt och efter att ha tillbringat fm inne i stan hos vetrinären så var vi som överkokta kräftor och åkte till min kusin i Almunge och badade i deras pool:O)
Så skönt och svalkande och JAG doppade mig först:O)
Kändes konstigt då ingen i faniljen Hjert/Westerberg var hemma,men det var en mysig em ändå med sol,bad och picnic och en urkelig katt som var överlycklig att det var främmande där då "flocken"var borta:O)


Ja det är nog första och sista gången ni ser mig på en badbild,men det är ju bra att vattnet döljer:O)

Barnen stortrivdes och stojade och badade i flera timmar och vi säger väl TACK familjen H/W,vi kommer tillbaka!!!!!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej! Här är sjukstuga, nuss kravlat mig upp ur sängen å nu är Holger istället sjuk, så jag har inte hunnit posta brädorna, å inget party blir det heller i morgon av förståerliga skäl. Men lovar att posta så snart jag hinner!!! Hoppas det är ok? Kramis

Katarina sa...

Skicka hit lite sol och värme :O) Kram Katarina.