onsdag 9 juni 2010

Glad men samtidigt ledsen och tom...hur går det ihop???

Idag Onsdagen den 9/6 så har jag arbetat sista dagen ihop med mina jobbarkompisar,i helgen så arbetar jag själv och i Juli så är det jag och vikarierna så idag var sista dagen!!!!!
Känns jätte konstigt och jag grät faktiskt en skvätt i bilen,är ju ändå snart 10 år jag jobbat där och det har hänt mkt ihop med dessa männskor,både jobbiga men väldigt mkt roligt!!!!
Känns ändå rätt att gå vidare och prova ngt annat och det är roligt,att gå ifrån enheten idag kändes lite jobbigt,kände mig tom...jag vet ju hur det brukar bli,att kontakten inte blir densamma när man slutar även om ambitionen finns ifrån min sida iallafall:O)
Ja jag ska ju träffa gänget på fredag då vi ska tacka av Suss och sen blir det Flurran.hoppas att vädret är på våran sida,blir så mkt roligare då om man kan sitta ute på kvällen:O)
Ha det så gott,nu ska jag slappa i soffan och kolla på GA!!!!!
KRAMEN

Inga kommentarer: