lördag 12 juni 2010

Jag blev så glad över .....


....denna vackra blomma,kort och varma kram från en patient och hennes familj!!!!!!

Det gör mig väldigt varm om hjärtat!!!!
Oftast så får man som personal bara höra när det går fel,när vi inte förstår,när vi inte gör vårat jobb,när vi är är si och så och det är därför såna här stunder förgyller vardagen:O)

Igår kväll så var jag på personalfest men det var en väldigt lugn tillställning för mig iallafall,har ju jobbat idag ,men det var roligt:O)

Är alldeles själv hemma nu(katt och hund gör mig sällskap),A och barnen är i Järvsö och där REGNAR det,formligen forsar enligt rapporterna,hoppas att solen kommer nästa vecka för då har jag SEMESTER!!!!!!!!!!!
Nu ska jag mysa och kommer nog med all sannolikhet att somna i soffan,kan nästan slå vad:O)
Ha en bra kväll

Inga kommentarer: