söndag 6 juni 2010

Pappas dag:O)


Idag på Sveriges nationaldag så fyller pappa år,64 år!!!! HURRA;HURRA,HURRA!!!

Vi har varit hos honom i dag och sjungit ,lämnat paket,ätit tårta och vart bjuden på gomiddag,så gott så:O)
Så mysigt att han nu bor så nära så vi kan åka över dagen,det är så härligt så!!!!

Nu sover barnen,imorgon så startar en ny vecka som innehåller allt ifrån skola,dagmamma,jobb,läkarbesök,Mary Kay party,massagekunder,skolavslutning,personalfest och extra arbete under helgen...men sen så har jag SEMESTER!!!!!!!!!!!!

Hurra,vad det känns skönt,barnen får helt sommarlov i år och jag får 6 veckors ledigt innan jag ska börja på mitt nya jobb,känns helt underbart!
Hoppas nu på en sommar som blir varm,ljuvliga sommarkvällar,mkt bad och umgås med familj och vänner,ladda batterierna,det är vad jag vill och behöver!!!!

Kramen på er allihopa och naturligtvis så går den största kramen till min älskade pappa!!!!

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Samma tempo som här :O)
Idag har jag uiaf lyckats med konsten att tappa bort min bil på Flata, bra va? Kanske skulle behöva dämpa hastigheten lite, men bara kanske.
Semester...vad härligt det låter. Snart är vi där. HA det bra vännen. Kram