onsdag 2 juni 2010

Vi ska bli bättre på .....


...att säga till männsikor som vi bryr oss om att DOM är viktiga för oss,att man är stolt,att dom gör ngt bra!!!!!

Jag ska faktiskt göra det ikväll då jag är så stolt över min duktiga lillasyster!!!!
Hon klarade sin tenta!!!!!

För det första så är hon en av de viktigaste männsikorna i mitt liv,hon känner mig utan och innan,vi bråkar så flisorna flyger ibland,men det finns ingen som ställer upp som hon,jag VET att hon alltid finns!!!!
Hon pluggar för att få mer behörigheter, pluggar och tentar fastän hon jobbar heltid som lärare,engagerar sig ofantligt i sina elever,brinner för sina barn,hon är verkligen en lärare som jag skulle känna mig trgg med som förälder!!!!

Ville bara säga det syrran,vet att du tycker det är jobbigt då man skriver positivt om dig,men som du sa häromkvällen:Av mig får man bara höra sanningen:O)

Puss på dig

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag tycker att du är bäst!!!
Du är en otroligt fin vän och jag är glad att jag har dig i min värld. Kramar <3

Ann sa...

Älskar dig syster yster!! Kram