onsdag 16 juni 2010

Nu drar jag och barnen till......

JÄRVSÖ:O)
Bilen är packad och allt är nog klart och har jag glömt ngt så finns det ju affärer och sen så är ju huset möblerat,fniss!!!
Ska bli skönt att åka iväg en sväng och i helgen så kommer Helena och hennes två flickor så det blir full rulle med huset fullt av brudar!
A är hemma och jobbar och sköter om Sudden och Cissi,han har några veckor kvar att arbeta...men den som väntar på ngt gott!
Kommer ej att vara aktiv på bloggen på två veckor då vi ej har internet i stugan,kanske kollar in på turistbyrån och checkar läget om dataabstinensen blir för svår:O)
Kram på er allihopa och ha det så gott tills vi ses igen....

3 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ha det bra så länge. Jag ringer ist, kul va?
Idag såg jag underverket. En söt liten krumelur. Passade på att tjuvkika när matte å husse var inne och handlade...men skvallra inte, fniss. Kram

Therese sa...

Hej! Har totalt hjärnsläpp nu när jag ska posta dina brädor, hittar inte din hemadress, endast din mailadress, så maila mig din hemadress så postar jag brädorna!!! Ha en fin semester/midsommar! Kram

jaana mattila sa...

Tunnetko henkilöä Tarmo Åker joka on asunut Lohjalla? Jag kan inte tala svenska. Jos tunnet minulla on tärkeää asiaa hänestä. Kirjoita minulle jaanamattila@luukku.com mikäli tunnet. Englanniksi mieluummin kuin ruotsiksi.