söndag 27 juni 2010

HEMMA

Jaha,då var vi hemma igen då!
Vi åkte hem lite tidigare än vi planerat och det beror delvis på att våran älskade Sudden är dålig och jag måste ta honom till vetrinären!!!
Sen så är jag ju gift med en månskensbonde som ni vet och alla vet ju vilka tider vi är inne i nu:HÖTIDER!!!!!!
Så honom kommer jag ej att se de närmaste veckorna,jobbmellan 7-16 och sen hö...!!!!
Jag och barnen har haftd et skänt i 10 dagar,varit i Järvsö och några dagar i Bräcke!
Ej varit kanonväder men vi har trivts ändå.
Midsommar firades i Boda(Järvsö)tillsammans med morfar,var väldigt trevligt och innehöll dans kring stängen,sill,färskpotatis,grilla och annat smått och gott...
Nu så ska jag fortsätta härhemma och sen så ska jag slänga mig i solstolen,för här i edinge så är det SOL och VÄRME,me like!!!!!!
KRAMEN

2 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

Härligt att vara hemma igen, eller hur? :S
Vi har haft en bra midsommarhelg vi med. Visst har du rätt om vädret för det var ett sjudundrande åskväder på midsommarafton. Sedan blev det bättre men då har det börjat att blåsa istället.
Mysig blogg H har skaffat :O)
Må så gott min goa vän. Kram

Fru Jansson sa...

Välkommen hem till värmen :)

Kram