söndag 16 maj 2010

Långledigt:O)


Nu börjar långledigheten gå mot sitt slut och imorgon så är det vardag igen!!!!

Men vi har hunnit med en hel del,skjutsat morfar till Arlanda i Torsdags morse så att han skulle ta sig iväg till New York,sen hem och hämta Fanny och hon putsade alla fönster i mitt hus(jag har många),jag städade och det var så skönt när det var klart.

Fredagmorgon så bar det av till vårat älskade Järvsö och med oss denna gång var Moas bästis Karin och helgen har varit mysig med blandad kompott av jobb med hus och trädgård,lek och bus,zoo besök och en massa gott att äta och dricka och nu är vi hemma och har klippt gräsmattan,fått ut alla dynor på altanen och allt annat som ska fixas...nu är det bara inför morgondagen som det ska ordnas...

Just denna tiden på året så är det så mkt ,det är ungefär 100 lappar från skola och dagmamma,lika många utflykter,vårbazar,gammaldagsskola,bakning hit och bakning dit,matsäckar och avslutningar och sen mitt i allt så är det mitt eget byte av jobb,ändringar med tider på fritids ,försöka att synka ihop så att A kan vara ledig mera i sommar då det ej finns barnomsorg,jag vet inte mitt schema(det måste man ju ändå få reda på i sommar)måste kunna planera och lämna papper till barnomsorgen i början av Augusti,sen är det lite kalas emelan oxå,så man kan lugnt säga att det är FULLT UPP!!!!!!!!

Nu så ska jag ta och ringa en kompis som jag bara måste höra hur hon mår,barnen ser på Tv och A är ute och harvar....

Kramen till er allihopa

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hm, känner igen det där. Det går runt runt och återigen runt.
Vilken härlig helg ni hat haft. Jag med har varit ute och rest, 10 ggr till stan och en massa småutflykter, skoj va?(garv)