måndag 10 maj 2010

Nytt jobb!!!!

Japp då är det officiellt då,jag har fått ett nytt jobb:O)
Ska börja jobba på ett privat vårdföretag som heter SRK konsultation.
Dom ska starta ett nytt barnboende för barn med neuropsykiatriksa funktionshinder och där ska jag då arbeta,ska bli spännande och säkert väldigt lärorikt!
Är mitt ifasen att prata med mitt nuvarande jobb,tala med dom nya om när/var och hur jag ska börja resp ta tjänstledigt osv så just nu känns det lite förvirrat,men jag kommer nog att känna mig glad när allt är klart!!!!!
Jag är ju en person som gärna vill ha koll på läget,trivs som bäst då:O)
Ville bara berätta!!!!!!
Kramiz på er allihopa

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Äntligen kan jag ju skriva STORT GRATTIS, du är bäst. Lycka till. Kram

Susanne sa...

Åh, grattis. Vad spännande.
Lycka till.
Kram Susanne i Ösd