lördag 1 maj 2010

Lördagen den 1Maj,vad hände i våra liv då???

Nu är det vår enligt kalendern,men jisses vad det blåst kallt idag,men nu är våren här:O)
Dessa vackra blommor fotade jag hos farfar och farmor när vi var där och åt middag idag,hela stora gräsmattan är alldeles blå,så vackert!!!
Moa har varit på kalas hos Bella och sen så följde Tuva med hem och lekte en stund på em,Ellen har haft Ima här hela dagen så man kan säga att allt är som vanligt,full rulle:O)
Nu är det kväll och barnen sitter i soffan oc myser med gott och blandat och jag sitter med ett glas iskallt vitt vin och ska snart göra dom sällskap i soffan,ikväll så är det ju finalen på körslaget och Moa ska på ren pin kiv rösta på team Kalle M,bara för att jag röstar på Team Picasso (har så gjort hela resan),dom är ju bara BÄST!!!!!!
RÖSTA ROSA!!!!!!!!!


Rapport från sista April så var familjen Kumpula här och umgicks och sen for vi gemensamt till kasen och det var mysigt och avslutades med ett stort fyrverkeri,var maffigt och alldeles lagomt!!!!!
Min rygg pallade inte riktigt med att stå,men med min underbara man att hänga på och trevligt sällskap så går allt,det är iallafall en medicinering för själen:O)

Inga kommentarer: