fredag 7 maj 2010

Ett livstecken....


Veckorna bara rusar ivg och när min lediga Fredag kommer då har jag lite tid att uppdatera bloggen,jag kollar runt hela veckan men orkar inte skriva....

Jobbar,jobbar och sen hem och då är det prioritet barnen och allt runtikring och sen är jag så trött så jag somnar...kul liv:O)
Blir trött at tabletterna som jag behöver för att ryggen ska palla min sittande vecka på arbetet och jag känner idag att det är värre,är ganska ok i början av veckan men sen så accelererar det och nu så är det skit på ren svenska,men jag är positiv ändå...blir inte bättre av att man surar ihop:O)

Solen skiner idag,men helgen så ska det bli kallt och REGN,ag som har beställt fönsterputs på söndag,blir nog inställt...men ,men vi får välan se!

Idag så ska jag och ellen mysa,hinnamed en sväng på Thuns och köpa skor åt mig,våran traditionella fredagslunch och sen hämta Moa och mysa ehela långa eftermiddagen....

Vad ska ni hitta på idag då?????

Kramen på er allaihopa och kom ihåg vad glad jag blir när ni lämnar ett litet spår efter er:O)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken härlig bild. Naturlig och äkta.
Man blir glad :O) Kramar Katarina.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Lycka!!! Vad du är bäst min goa vän.Ha en trevlig helg. Puss.