måndag 25 april 2011

Batteriet är fulladdat!



Ja denna ledighet har verkligen varit helt UNDERBAR!!!


Har varit med dom jag älskar och tycker om,vädret har varit helt underbart,god mat,gott dricka och allt har bara varit helt BÄST,har laddat mitt batteri:O).

Imorgon så är det vardag och det innebär ju för min del arbete,men det är ju kort vecka och det är inte helt fel.


Veckan löper på med jobb,skola,dagmamma,promenader på kvällen,lite jobb i trädgården,på onsdagkväll ska jag iväg på ngt väldigt spännande(återkommer om vad),sen är det ju Valborg på Lördag och då ska familjerna Kumpula och Lutkeman komma och fira med oss,ska bli mysigt!


Sen så är det ju så att jag är på standby för att åka till Strömsund,min syster ska ju i dagarna få sitt första barn coh när hon kommer hem från BB så ska jag fara upp och hjälpa till lite och naturligtvis få snusa på min alldels egna systerson,jag längtar så jag håller på att dö!!!!!!!

Så Lillprinsen,det är dags att komma NU!!!!!!!


Ha det så gott nu allihopa och imorgon så bär det av till Akademiska sjukhuset,hoppa i arbetsdräkten och se om jag kan vara till hjälp för någon:O)

Inga kommentarer: