fredag 22 april 2011

Glad Påsk;O)

Igår så tappade Ellen sin framtand under lite dramatiska omständigheter!Tanden var lös och E gnuggade på bra för att den skulle lossna,så var Ellen,Moa och Elin ute och hoppade studsmatta,Ellen ramlade och slog sig på Moas armbåge och tjoff så for tanden ut.Blodet sprutade och Ellen gallskrek då det gjorde ont och hon vart naturligtvis rädd av allt blod,det vart jag oxå då jag kom och bara såg allt blod.
Inatt så har tandfen varit och lämnat en tia och Ellen visar glatt upp sin glugg,den tredje tanden som nu tappats:O)

Vi tar det lugnt i Påsk,njuter av att ha pappa på besök,äter och dricker gott och bara myser:O)
Jag undrar dock var solen är,hoppas att den kommer i morgon för idag så är det bra kallt......får roa mig inne med att laga lite god mat,det hör som påsken till tycker jag!!!

GLAD PÅSK



1 kommentar:

Katarina sa...

Här tappas det också tänder, men inte lika drastiskt som hos er. Tur att tandfen kom som "plåster på såren". Fortsatt go och glad påsk. Kram Katarina :O)