lördag 2 april 2011

Igår busade jag lite....


...såg nämligen att ett av favvobanden från min Åre period spelade på Flustret igår...

Skulle ha en lugn hemmakväll,ätit gott med familjen och satt och slösurfade och fick då ett infall...jag VILL se dom och tänkte:Jag ringer Madde och hon sa JA det gör vi:O) Raggardusch,kastade rent ut sagt på mig kläderna,sminkade mig på typ 5 minuter och sen så for vi in till stan och ramlade in på Katalin där flera från BUP satt(jag hade bestämt att jag ej skulle gå på After Worken) men nu umgicks vi lite med dom,sen ner på Flurran och kollade in De Sotos och Patrik Isaksson,dansade några danser och sen var vi så nöjda och ringde Anders(Tarmo vaktade barnen),var dock inte i säng förräns halv tre...tar ju lite tid hem!!!

Gissa hur jag mår idag,men mamma som jag är så upp och hoppa,varit på handbollsträning,har kompisar härhemma,ska nu snart laga mat och ska jobba på att vara vaken till körslaget,men med tanke på att jag sovit 5 timmar inatt så blir det en tuff match....

Kram på er allihopa

Inga kommentarer: