fredag 29 april 2011

Engelsk bröllopsyra

Idag så har då Englands Will fått sin Kate och må dom leva lyckliga ialla sina dagar:O)
Ja vad har jag gjort denna rojalistiska dag,jo varit en riktig husmor och gjort det som jag behöver göra och som jag och alla andra gör varje dag/vecka och det Will och Kate knappast behöver tänka så himla mkt på:O)
Storhandlat,kastrerat en katt,vaccinerat en hund,städat,varit med barnen och nu så vankas det middag,det har Will och Kate tjänstefolk som gör,fast vet ni vad:jag vill INTE byta:O)


Kyssen som hela England väntat på,den kom,den såg den segrade och den var säkert fylld av kärlek och hopp inför ett härligt liv tillsammans,det var iallafall min bröllopskyss! Med detta så vill jag önska er alla en trevlig fredagskväll,vi ska snart äta grillat med gott till så oss går det ingen nöd på:O)

Kramelikram

1 kommentar:

Katarina sa...

:O) Önskar dig en skön helg. Kram Katarina.