onsdag 20 april 2011

Påsklediga





Nu är barnen och jag påsklediga och det är jätteskönt!



Sovit nu på morgonen och ska nu slappa lite med sen frukost,sen blir det att lägga i en lite högre växel,pappa kommer i morgon och jag vill hinna städa först,ska köra svärfar in till ögonläkaren och skulle väl vilja hinna baka något,men det är bara att ta en sak i taget.


Handlingen bestämde jag igårkväll att jag ska ta i morgonbitti,kan inte hinna allt på en dag:O)


Igårkväll var jag ut och käkade och hade en urmysigkväll med tre tjejer som jag arbetade med på Vrå,boendet som jag var på i tre månader.

En kväll med god mat,trevligt sällskap och många,många skrattattacker,jag hade nästan träningsvärk:O)


Nu ska jag käka lite frulle med barnen,men ha en bra dag allihopa.

Kramen

Inga kommentarer: