torsdag 28 april 2011

Valborg i Uppsala.....jag är ledig:O)

Några bilder på hur det ser ut i självaste Uppsala på Sista April:O)



Japp,nu så är jag ledig igen...so nice:O)

Jobbat tills kl 13.30 idag och nu så är jag ledig tom Måndag och jag hoppas på solsken hela,långa helgen!Ingen lillprins än,så jag får längta lite till!

Ihelgen så är det ju VALBORG och i Uppsala så är det ju tametusiken större än självaste julafton(Ja inte för mig då,men för väldigt många andra!)


Vi ska ta det lugnt,ska umgås med två familjer som vi tycker om att umgås med,ska laga mat,blir buffe och annat gott,sen majbrasa i Edinge och massa fyrverkerier avslutar kasekvällen,blir kul...hoppas på en skön och härlig dag/kväll.

Nu så ska jag ta och förbereda lite inför morgondagens bravader...ska kastrera katten,vaccinera hunden och storhandla inför helgen och kommande vecka,måste hinna dra bort det värsta dammet då jag imorgon kommer att ägna stor del av dagen till att förbereda maten inför lördagen.....många hungriga magar ska mättas,vissa större än andra,fniss:O)


Kramen

Inga kommentarer: