söndag 24 april 2011

Gissa vad jag gör?



Jo jag njuter av att vara LEDIG!!!!!!!


Så himla skönt att bara vara hemma,njuta av ledighet tillsammans med familjen,äta gott och bara VARA,det är livet!!!!

Dessutom så ägnar vi stor tid åt att ÄTA,känns som om jag konstant har ngt i munnen och det är inte en frukt:O)


Mycket god mat och godis har slunkit ner,men det tillhör ju PÅSKEN,snart så är det vardag och då är rutinerna och den "vanliga"maten tillbaka,så jag tänker fortsätta att njuta några dagar till:O)


Underbart väder är det,solen är kanonvarm,mkt solskydd går det åt,framförallt till barnen och idag så ska vi till familjen Hjert och bada i poolen och grilla framåt eftermiddagen,först så ska Anders och pappa jobba vidare med staketet,blir så fint!

Nu så ska jag ut och njuta av solen,livet och tillvaron med mina nära och kära...så ha en fortsatt bra dag,det tänker jag ha:O)



Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.facebook.com/proderm
tips på en bra solkräm, läste att ni konsumerade en del solkräm och det är ju bra...
Proderm räcker länge och passar hela familjen!!