söndag 10 april 2011

Förkyld Netten:O(

Förkyld och seg,tröttheten har sitt grepp och jag vill bara sova och knapra Strepsils och dricka honungsthe....det är typ vad jag gjorde hela dagen igår och nu på morgonen så pallrade jag mig upp och åkte in till Ätis för att jobba ett pass mellan 08.00-15.00,bestämt sen ett tag tillbaka och det är ju bara jag här så jag kunde ju inte direkt ringa mig sjuk:O) Lättsamt arbete med gulliga ungdomar,finns the även här så jag ska inte klaga,dagen kommer att gå fort.....sen kommer ju mina tre hjärtan hem ikväll från Järvsö så det blir ju mysigt(även om det ibland faktiskt är skönt att bara få lite egen tid....man behöver ju få längta efter varandra oxå:O) Nu så ska jag ta och skriva lite journaler så ha en underbar dag,här i Uppsala så skiner solen,fåglarna kvittrar och det är VÅR!!!!!!!!!

Inga kommentarer: