lördag 13 augusti 2011

Denna hysteri....



....varför inte bara ta det lugnt och träna sen!!!!!
Just nu så tycker jag att det enda jag hör talas om är träning här och träning där och sen dåligt samvete över att jag åt det där osv osv...

Jag vill oxå träna men känner mig inte så inspirerad just nu,kan bero på denna förkylning som däckat mig men sen så ska promenaderna komma igång igen och ev att jag satsar på gymmet på friskhuset(för oss som jobbar på Ackis),men jag tänker inte bli HYSTERISK!!!!!!


Trivs ganska så bra med mig själv,visst vill jag få bort några kilo och nu efter sommaren så är det något extra kg som ska bort,men jag vet oxå att då jag kommer tillbaka till rutiner och vardag så tappar jag dom......

Jag är skadad av mitt eviga bantande och det är nog oxå därför som jag ibland blir så trött av allt träningsprat,bantningsprat ,det är verkligen inte så att jag tycker att man INTE ska träna,självklart...men låt var och en hitta sin grej och framförallt i SIN takt.....


Nu så var det dags för middag och i Edinge så blir det marinerat kött,potatisgratäng och efräsch grönsallad...mumsfilibaba och sen så ska jag träna långfingret då jag ska zappa med fjärrkontrollen....FNISS:O)

1 kommentar:

Therese sa...

hi hi så bra skrivet! Är själv förkyld, så förkykld att jag skippade motion/lingonlisretande till mina julkransar. Rakavägen hem å kurera med te å filt i soffan blev det... så även långfingret får sitt här ;-D KRAM