torsdag 11 augusti 2011

Vart tar dagarna vägen????



HERREGUD,skolan börjar snart!!!!!

Tyckte det var alldeles nyss som vi satt och åt examnesfika på filten,njöt av solen och kände att nu är det SOMMAR och ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT sommarlov låg framför oss.Nu så börjar höstvindarna komma,skolan börjar på Onsdag,sakerna är inhandlade för Moa som börjar 4:an och Ellen som ska börja i förskoleklass,gissa om det är spännande:)


Jag är dubbel till att sommaren börjar gå mot sitt slut,därför att det är ganska så skönt att få tillbaka lite vardag,tända ljus då mörkret börjar komma krypande,städa undan lite uta och pyssla lite höstfint på altanen,kan tycka att det är ganska så härligt....September kan j oxå om det vill sig väl vara en kanon månad,så jag hoppas att det blir så i år...kan ju lika väl bli regn,regn och lite mera regn och då är det inte fullt lika kul...inte som hundägare i allafall:O)

Idag så mår jag lite bättre,ingen som helst ork,men inte lika ont och det är positivt...nu är mina tankar hos min lille guldklimp Otto som är inne i Östersund på barnsjukhuset med mamma och pappa,han mår inge bra hjärtat mitt!!!!!!!


Kramen till er alla

Inga kommentarer: