torsdag 4 augusti 2011

Skrutt

Jag mår riktigt skrutt och har på ren svenska:SKITONT i bihålorna,vill bara tjuta...men det gör det ju inte bättre!Varit till min husläkare idag och han är bara så underbar,som vanligt!

Bihåleinflammation som leder till Kåvenpenin 2 tabletter/3 ggr per dag i 10 dagar,cortison nässpray och sen cocillana för hostan så att jag kan få sova och inte behöver hosta så jag kräks på morgonen,har nog tagit ut mig förra veckan,men kan ju lugnt säga att det var ju inte läge att sjukskriva mig då och sen resan som var bokad sen lång tid tillbaka,betalar för det nu!



Just i skrivande stund så kan jag ej böja huvudet neråt för då känns det som att det ska sprängas ,är så trött,så trött,vill bara få sova ,så nu ska jag bädda ner mig i soffan.


A och jag ska ju på bröllop på lördag,min bästaste Marie ska gifta sig och jag MÅSTE bli bättre,MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!!

Kramen från mig

2 kommentarer:

Katarina sa...

KRYA PÅ DIG NU!!!
Vi klev av Silja Serenade i lördagsmorse efter några dagar i Helsingfors. Känner igen bilderna därifrån.
Kram Katarina.

Therese sa...

KRYA på kramar i massor <3 <3