fredag 19 augusti 2011

Känner mig nöjd....



......jag har"sprungit"mig igenom veckan ,men hunnit typ det jag velat!


I Onsdags så var det ju STORA skoldagen och igår så ville Ellen INTE att mamma skulle följa med utan jag fick med darrande underläpp kolla på då dom åkte iväg med bussen.Jag tog istället och åkte in till stan och hälsade på arbetskompisarna och insåg att SHIT på Måndag så smäller det,blandade känslor!Sen så spontanbesökte jag min kompis Maria och hennes lille Viktor och vart bjuden på lunch,sen storhandling och hem och tog emot skolbarnen och sen tjoff iväg och fikade hos familjen Collin...sen var den dagen slut:O)


Idag så har jag varit med Moa i skolan och hann även in på ett snabb besök hos Ellen,dom har en fin skola mina barn,hann prata med lärare och rektor,umgicks med barnen på rasten och blir så varm i hjärtat då jag ser hur det stora barnen verkligen tar hand om de små,en av fördelarna med en liten skola!

Nu så förbereder jag inför kvällens grillning med familjen Lutkeman,ska bli supermysigt och med detta kanonväder så blir det till att äta ute...



Kramen till er allihopa

Inga kommentarer: