tisdag 16 augusti 2011

Imorgon så smäller det.........

Sätter in en fin bild på min mormor och barnen:O)


....då börjar SKOLAN!!!!!!

Moa börjar klass 4,men för Ellen så är det en stor dag,hon ska ju börja förskoleklass:O)

Gissa om skolväskan ska packas,köpt en sån fin ryggsäck med prinsessor på!Pennskrin och pennor(fast man behöver inte det i föskoleklass,men om syrran fick så skulle lilla jag oxå ha:O).

Kläderna som hon ska ha på sig ligger redan framplockade och fjärilarna i magen finns där,det är nog med skräckblandad förtjusning som morgondagen närmar sig!!!!


Storasyster har lovat att vara med på morgonfritids nästa vecka,känns ju alltid skönt att syrran med då man lär känna personalen och de andra barnen,hon känner ju ganska så många barn på skolan redan så jag hoppas att hon kommer att trivas!
Tänk att sommarlovet är slut,jag tycker inte det känns som att vi haft ett HELT sommarlov,har ju hunnit med en del och även att bara vara hemma och slappa,vara med kompisar osv...men nu så är det som slut....känns så definitivt då skolan börjar!


Min semester vart sisådär,första delen var kanon,men sen har ju bara varit sjuk...så det känns inte som semester:O(Nu så ska jag ta och ladda min vän tvättmaskinen,tänk att det ALDRIG blir tomt i vår tvättkorg,är det ngn som känner igen sig:OO)

Inga kommentarer: