onsdag 10 augusti 2011

Kan man säga upp kontraktet

....på sin egen kropp?
Jag vill nämligen inte må såhär längre,vilken semester:O(

I måndags så fick jag avsluta Kåvenpeninbehandlingen då jag legat i sådana magkramper hela natten,har under nu 3 dygn inte fått behålla någon mat så jag darrar som ett asplöv,igår fikc jag behålla lite.....halsen värker och inatt så har öronvärken varit sänt från h....vetet,känns inte som att det är ngt slut på detta.Magkramperna har givit med sig så det är ju bra då...men nu har jag 1½vecka kvar och då vore det ju kul att få vara frisk och må bra.Fick avboka resan upp till Jämtland ,dels för att jag är sjuk men lille Otto är oxå sjuk och då kan jag ju inte komma med mina bacillusker och smitta en sån liten bebis...moster(jag) bröt ihop fullständigt då,som jag/vi längtat!!!!!


Nu så ska jag ta en Ipren och en kopp honungsthe och deppa en stund,i em kommer en kompis på en fika,behöver träffa någon och få skratta lite......

Kram på er allihopa

Inga kommentarer: