söndag 7 augusti 2011

En underbar dag i kärlekens tecken....

Igår så gifte sig min underbara kompis Marie,nu har hon fått sin Bengt på "riktigt"
Vigseln var i Årsunda kyrka och det var så vackert,Bengts dotter sjöng och även hans brorsdotter och hon hade en stämma av guld,det var så underbart och jag.....grät!!!!!!

Barnen på bilden ni ser är Bengts och Maries Simone samt henns kompis Emil,sen är det Maries syskonbarn Ronja och Carl.


Många kyssar vart det:O)


Brudparet åkte iväg i en bil som min man dreglade lite över och har även nämnt vad det var för sort och allting,men tyvärr så fastnade inte den infon...vackert brudpar iallafall:O)


Mkt sång,tal(jag höll tom tal:O),spex och lekar...en rolig kväll med trevliga människor.

Det ni ser här är en av lekarna då Marie med förbundna ögon skulle känna efter sin makes rumpa,10 män som vart igenomkända av bruden och jag kan lugnt säga att Marie kan BENGTS RUMPA,hon tog den efter ett fast handgrepp till allas jubel...


Naturigtvis så vart den en vals,sen så vart det disco och dans och fest,men då undertecknad inte mår 100% så tackade vi för oss vid 23.00 och åkte hem och tog penicillintabletterna och var så nöjd efter att ha fått vara med på Maries och Bengst stora dag...så vackert,så känslosamt och så innerligt äkta..............

Inga kommentarer: