lördag 20 augusti 2011

Å regnet det bara öser ner.....



En perfekt dag att bara vara inne och mysa,barnen ser på film och jag trallar mest runt och smågör absolut ingenting,fniss!Ikväll så ska jag dock på 50 års kalas,UTOMHUS:O(

Partytält i sin ära,men gissa om det kommer att vara blött och kallt,inte så bra för min förkylning,men jag vill och kommer att gå...på med kläder,extra tröja och en jacka så ordnar sig allt!


Min jobbarkompis Linda som fyller år om ngn vecka och har sitt partaj idag,hade ju kunnat haft bättre tur med vädret,men med lite vilja och glatt humör så blir allt bra:O)

Nu ska jag slänga pizzabullarna i ugnen!


Ha en bra dag

1 kommentar:

Therese sa...

Hi hi vi ska fira min lillebror som fyllt 30 i kväll och ska också äta middag ute i partytält... dock inget regn här, ännu iaf... Men oj så jag kommer att klä mig då jag är så frusen! Massa kramar!!! Ps ta ett vinglas eller två så håller du kanske vämen liiite iaf ;-)