söndag 21 augusti 2011

Lite nytta och mycket slapp...

....så ser dagen ut för en del av oss i familjen Blom Bornestig!


Eller om vi säger såhär,delen Blom jobbar som en tok med att leverera massa hö och delen Bornestig står för slappningen,det var iallafall ÄRLIGT:O)


Moa är och leker hos Tuva och Ellen och jag har bakat chokladrutor med kokos på och hallongrottor,nu är det lite lektid och mamma slappar:O)Var på en väldigt trevlig 50 års fest igår,fastän regnet stod som spön i backen så vart det ett lättsamt,trevligt kalas med många trevliga männsikor,kul!

Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe och ringa och höra hur det går för min käre make,kanske han är lite hungrig då han kommer hem...


Kramar om er alla

1 kommentar:

Katarina sa...

SMARR!!! Jag slickar mig runt munnen. De med kokos är extra goda. Länge sedan jag bakade sådana. Kram Katarina :O)