söndag 17 augusti 2008

BULLBAK OCH KALAS!!!!



Hej och trevlig söndag på er:)

Idag så är det mulet och regnar ibland,men mig gör det inget för då hinner jag det jag ska göra inomhus(och det är en del).

PÅ morgonen så var jag en hurtbulle och var i gymmet klockan 08.45 och tränade så svetten rann,men det var himla skönt efteråt.

Sedan så har jag bakat kanelbullar,lagat lunch till alla hungriga människor som bor här och gjort Moa kalasfin,då hon ska på Vikings 8 års kalas och nu så sitter jag här och lallar lite innan min massagekund kommer(har bara en idag och det är skönt)

Tvättmaskinen går för fullt däruppe och det är väl snart dags att hänga en omgång till,jag kommer ALDRIG till botten på tvättkorgen:(

Imorgon så ska jag ringa min"stryktant"Barbro!!!Ja det stämmer,jag har en egen stryktant och hon är helt underbar,kändes konstigt från början men nu har jag vant mig:)

Jag har varit tvungen att prioritera lite och eftersom jag HATAR att stryka och vi har enormt mkt tvätt,så blev det att betala ngn som kommer och hjälper mig med den biten,så hinner jag det andra och framförallt ha mer tid med barnen och dom får en gladare mamma,så var alla nöjda och glada....

Ganska roligt att hålla på med bloggen,men jag får inte till klockan på inläggen,det är säkert ngt mycket enkelt som jag bara inte har förstått än,så bry er inte om tiden som står på slutet av inläggen för det stämmer INTE!!
ÄR NI FIKASUGEN,SÅ VET NI VAR JAG FINNS!!!!

Inga kommentarer: