lördag 23 augusti 2008

En dag med många tankar och känslor!!

Ja,då närmar denna dagen sitt slut och jag sitter och funderar på hur orättvist livet är!!
Vi har en kompis som betyder mkt för oss alla ifamiljen som är väldigt svårt sjuk och fick i januari veta att han har 2 månader-1 år kvar att leva,han ska bli40 år nu i oktober!!!
Varför ska han inte få hinna se och göra allt det han vill,se alla barn som finns i hans omgivning växa upp,vem ska komma till oss och fika,prata strunt,skicka dåliga sms på mobilen:),busa med ungarna....
Jag blir så himla ledsen när jag tänker på hur tomt det kommer att bli den dagen då han inte finns hos oss ,han kommer att vara saknad av oss och flera famijer som han betyder mkt för!!!
Han såg så trött och ledsen ut när han var hos oss idag och åt smörgåstårta och drack kaffe och hans ögon såg så otroligt ledsna ut o nu gråte jag igen när jag skriver detta....
Ja,livet är inte lätt och det vi ska komma ihåg är att det är inte en självklarhet att dom man tycker om och älskar finns hos oss imorgon så GLÖM inte att visa att dom är viktiga för dig.

Nu ska jag försöka att sova,så god natt till er och NI vet att NI alla betyder så ofantligt mycket för mig.PUSS!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch man blir SÅ tårögd när man läser detta!!

Vet hur det känns när man ser de man har kär sakta bli sämre och så nästa dag ser de lite piggare ut och man tänker...kanske....men nää så ÄR det inte.

Nu gråter JAG....suck...

Kramis så hörs vi

//Bellamamma