lördag 16 augusti 2008

Dagen har börjat bra...


Ja,idag så är det då lördag och vi har börjat att känna av att vi snart ska börja med "vardagen"igen alltså på Tisdag så ska Moa börja i ettan och ellen ska tillbaka till Stina och jag ska börja att jobba på Onsdag....Herregud,hur ska vi orka upp på morgonen 05.45,då vi nu sover till 09.00-09.30....ja,ja det brukar ju lösa sig av sig självt,man är så trött så man stupar i säng:)

Idag på morgonen så har Anders hunnit med två hökunder och jag och barnen har pratat med morfar i telefon och hört om huuuuuuuuuuur bra väder han hade idag och ser samtidigt ut på våran gråa himmel :(

Nu ska jag då hoppa upp på motionscykeln och köra ett pass och sedan så ska Anders och jag rensa i förråden och köra iväg på loppis och barnen ska förhoppningsvis hålla sams ett tag till(FNISS!!!)

Ses och hörs!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Det här kommer att bli mitt nya dalgiga nöje...Kolla din blogg alltså.
Vilka fina sommarbilder du lagt in.
Kram Jenny