måndag 25 augusti 2008

En Måndag i Nettens liv....


Ja,då var denna Måndagen snart över och det är väl tur att ingen ser mig just nu,för jag tror inte att jag är till min fördel direkt:)

Jag är trött och ska snart hoppa in i duschen och krypa ner och läsa Hänt Extra,det är typ det jag orkar ta in....

Jobbat till 18.00 ikväll och hem till småkottarna och var antagligen inte mitt charmigaste jag just då,men sedan så fick jag en rolig överraskning då familjen Jansson helt plötsligt kom på besök :)

Jag vart så glad och fick hålla lilljuvelen och hon är fortfarande lika söt,men jösses vad bebisar är små(säger tvåbarnsmamman),man glömmer fort.....

Fick födelsedagspresent och lämnade över lillgröten till dom nu när dom var här,jag ska åka och hälsa på dom ändå snart och snusa på mer bebis.

Sedan så har jag hunnit gjort av med pengar,då min guddotter och tillika kusinbarn Elin var här och tindrade med ögonen och svisch sa det så var Netten ca 600 kronor fattigare(men det ä ju ändå för en god sak:)


Nej,nu ska jag ladda inför dagen då jag som min syster upplyste mig om,är halvvägs till 70 år.

TACK SÅ MYCKET,inte undra på att man är trött!!!!

Inga kommentarer: