fredag 15 augusti 2008

skulle behöva support....


Ja,det vore ju bra om man hade lite datasupport härhemma,men Anders kan mest bara kolla Blocket och på det har han full pott:)
Jag har iallafall lyckats få dit några bilder och en och annan bloggadress,men fattar fortfarande inte hur man ska få dit fler bilder,men jag får väl sova på saken.
Nu sover mina gryn och det är lugnt och skönt i huset,Moa har haft Viking och sedan kom Ida,Linnea och Adde hit och hoppade studsmatta så det var full rulle,så halv tio kom hon in alldeles svettig och lycklig(så går det med mina rutiner:).

Nu när jag sitter här så kollar jag i verktygsfältet och det gick hlet plötsligt upp en liljeholmen om hur jag ska få dit bilderna:)
NU ska jag lägga till en bild,så får vi se.
Kram och nattinatt

.

Inga kommentarer: