tisdag 19 augusti 2008

Första dagen i ettan!!!


Idag har Moa börjat skolan på riktigt!!!!!

Ja,det är ju inte så att förskolan inte räknas,men det känns ändå speciellt att följa med sin dotter till första dagen i klass Ett!!!

Det största var nog att få en egen bänk och alla barnen var så enormt söta och ville berätta för fröken Ingrid vad dom gjort på sommarlovet,men dom var så duktiga och räckte upp handen:)

I rummer intill satt den nya förskoleklassen med Ing-Britt och dom var så söta och förväntansfulla blandat med en hel del fjärilar imagen,så jag antar att om somnar ovaggade ikväll:)


Ellen har varit hos Stina idag och träffat sin favoritkompis Martin och tillsammans så är dessa två riktiga bustroll som hittar på hyss och sedan så ser dom ut som två oskyldiga änglar(Kan inte tro att detta är mitt barn,eller???),Stina går väl i förtidspension pga av dessa två:)

IMorgon ska jag börja JOBBA och jag känner inte riktigt för detta,ska bli kul att träffa jobbarkompisarna,men annars så skulle jag kunna ha lite semester till:)

Nej,nu skriker barnen i från badkaret så det är dags att göra dom rena inför morgondagen.


KRAM TILL ER SOM LÄSER DETTA!!!

Inga kommentarer: