torsdag 14 augusti 2008

Måste få till detta som en rutin................

Idag så kom Anders hem och skrattandes frågade om jag hade en blogg och jag stod som ett??? och undrade varför han frågade detta:)
Jo,han hade träffat grannen Mattias Karlsson på ica och han hade sett bloggen(som jag inte kommit igång med),jag kan bara konstatera att byn är liten:)...
Flera kompisar har varit på mig och sagt att du MÅSTE uppdatera bloggen och jag ska ta mig i kragen och försöka.
Vad har hänt imitt lilla liv sen sist jag skrev???
JO,jag har fortfarande semester och det är sååååååååååå skönt ,men nästa onsdag så börjar allvaret.
Har hunnit med besök på Furuvik och en dödsångestresa med vikingaskeppet och en annan med batman som Moa förövrigt tyckte var urkul och åkte en tiotal gånger:),badat,solat och hunnit umgås med kompisar.
Ihelgen så hade jag"fri" helg och då drog jag till Gävle där min kompis Anna-Lena bor och Katarina var även där och henne hade jag inte träffat på ett år,A-L körde iväg man och barn hela helgen och sedan så hade vi en riktig tjejhelg och var ut på cityfesten och hade urkul,fast man inser ju att man blivit gammal och att det var ungefär 8 år sedan jag var ute två dagar på raken,men vi höll:)Bra kämpat tjejer!!!!!
Annars så går jag och väntar på bebis(LUGN;VI SKA INTE HA FLER!!!)utan min komis Maria Jansson och hennes man Andreas har sedan den 5 Augusti nu väntat,väntat och väntat på att lilltjejen ska vilja komma ut men hon verkar ha det så gott i mammas mage så hon gör sig ingen brådska... Hoppas verkligen att det händer ngt just i denna stund för jag lider med dig Maria,det är verkligen inge roligt att behöva gå över,varje dag känns som en hel graviditet.
Har i dag varit på gymet och tränat med min parhäst (den bästa draghjälp man kan få) och träningsvärken har redan gjort sig till känna,men det är så himla skönt att komma igång igen och rasbo har verkligen ett helschysst gym!REKOMMENDERAS!!!.Nej,nu ska jag sluta med att dravla och förbereda inför lite jobb,harmassagekunder ikväll,så det är bara till att jobba:)
Jag ska nu bli bättre på att skriva och oxå kanske ge adressen till dom som jag vill ska kunna läsa.
Kramelikram osså hoppas jag att jag får berätta att det kommit en janssonbebis nästa gång,därför att mina tankar är hos dom många gånger per dag,dom ska ju få vara med om det största och häftigaste man kan vara med om(tycker iallafall jag).

Inga kommentarer: