tisdag 26 augusti 2008

Grattis till 35 åringen!!!!


Ja,idag så är jag då halvvägs till sjuttio,men som min farmor käckt sa:Du har ju långt kvar till 90 i allafall....Ha,ha det är ju sant!!!
Éftersom vi är uppe så okristligt tidigt på morgonen så väcktes jag inte av skönsång,men dock när jag kom ner så möttes jag med skönsång och hurrarrop av min underbara familj.Vart uppvaktad med blommor,paket och framförallt kramar och blötpussar,dom är dyra annars:)

Sedan så har det flytit på med många sms,telefon har gått varm och meddelanden via facebook och annat och besök i helgen,ikväll,igår och på torsdag så får jag besök av moster Gunnel,kusin Maria och Elin och Joel så födelsedagen blir jättelång:)


Tack alla ni som finns hos mig och idag så har jag även känt att mamma har funnits vid min sida och det känns bra i hjärtat(älskar dig och saknar dig mamma).


Kram och tack för mig

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hallå där. Har du fått åldersnoja? Lägg genast bort det...Kram

Elisabeth sa...

Grattis i efterskott!!! =)