fredag 15 augusti 2008

NU har hon kommit!!!!!!!!!

Ja,då har jag den stora glädjen att få berätta att idag den 15/8 klockan 16.29 så kom Lilla fröken Jansson!!!!!
Så fin hon var på kortet som den stolta fadern skickat på sms och Maria är lika fin hon:)
Usch,vad jag sitter här och gråter glädjetårar och fattar inte riktigt varför jag gråter på detta viset,men jag är bara så himla glad för deras skull.
Tänk den dagen då jag ska bli moste,då kommer jag att bli ett nervvrak och behöva gå på lugnande:)
Kommer ihåg hur min lillasyster var när Moa skulle födas och sedan när allt hände och vi ringde på natten,då hade hon GLÖMT telefonen på nedervåningen och hörde inte telefonsignalen:) och när Ellen kom då gick hon med mobilen hela tiden och när vi då ringde så grät hon som jag sitter och gör nu.
Tänk vad man blir nostalgisk när det är ngn man tycker om som får barn,man går igenom sina egna minnen igen.Pappa kom upp på BB och hälsade på mig dagen efter att Ellen kom och han och Anders satt och åt kebab och jag hade fått dagens middag som Akademiska bjöd på och det var KALOPS och jag rent utav dreglade över deras mat och sedan åt jag upp det dom inte ville ha,herregud man hade ju fött barn och var VRÅLHUNGRIG!!!!!
Ja,nu ska jag gå med ett leende hela kvällen och tänka på allt det underbara som maria och Andreas har framför sig och jag kommer och hälsar på så fort jag får:)
KRAM

Inga kommentarer: