torsdag 11 juni 2009

Askungen:O)


Hon ska feja,hon ska dona,hon ska tvätta,hon ska handla,hon ska baka,hon ska laga,hon ska knåpa,hon ska pyssla,hon ska mysa,hon ska hämta.....ja,så ser min dag ut ungefär:O)

Fastän livet är fullt av"askungesysslor"så är ju detta livet och att göra allt detta åt familjen är ju inte så jobbigt utan bara roligt(inte alltid kanske:O),men att ha det fint,att handla gott tills imorgon då det är skolavslutning,det är bara roligt!!!!!!!

Har nu varit och tränat hårt i en timme och ska nu hoppa in i duschen för att sen massera en gammal,trogen kund sen flera år tillbaka,sen blir det lunch med Kicki och det är alltid så trevligt!!!!!!

Kramizar

2 kommentarer:

Katarina sa...

Det var rätt ord på det vi kvinnor pysslar med varje dag Askungesysslor.
Jag tycker att du är duktig att träna. Jag ska sätta i gång med stavgången på semestern nu snart. Jag brukar gå på morgonen. Det är så skönt. Kram Katarina.

Carina sa...

Hej, jag hoppas att det inte var mig du menade med en "gammal" (för det är jag definitivt inte)trogen kund. Kram Carina :-)