måndag 8 juni 2009

Ibland så kan det svida i mammahjärtat.....

Idag så har det varit MÅNDAG hela dagen på jobbet,har haft fullt upp hela dagen och knappt hunnit ta en kopp kaffe,men som sagt var så är det olika, olika dagar......
Var på uppföljning med min PT idag och det gick ju bra,drog sedan av ett träningspass,men idag var det tugnt efter partyhelgen i Östersund med alla godsaker(ingen kaloriräkning och absolut ingen motion),men nu så ska jag snart ut på walken med Kicki och sedan så är det träning Torsdag,Söndag i Rasbo och fler promenader så det är bara upp på banan igen:O)
Idag när jag kom hem så berättade Ellen att killarna hos dagmamman varit dumma idag och sagt att hon inte fick komma hem och leka och inte ville dom leka med henne och det svider i mammahjärtat när man ser att dom är ledsen,men snabbt så piggar hon på sig och pratar om sina tjejkompisar Ima och Clara som brukar leka och då känns svidet i hjärtat lite mindre...jag inser att detta är småpotatis mot vad dom ska uppleva men det gör ont ändå.......
NU så kommer min gåkompis,så här ska ut och svettas....

Tjingeling

Inga kommentarer: