söndag 21 juni 2009

Jämtland imitt hjärta

Jag och barnen for upp till Strömsund igår för att hälsa på alla som vi känner men framförallt barnens egen,älskade moster:O)
Solen skiner,myggen biter MIG och det är ändå så skönt att vara här,det är ändå någe speciellt att komma"hem".....
Nu så ska vi snart dra ner på hembygdsgården och barnen ska leka av sig en stund och sen så får vi se vad dagen blir....det är ju just det som är semester....att ta dagen som den kommer och inte planera allt!!!!
Envisa förkylningen ger sig inte,håller på att hosta lungorna ur mig ibland och är lite less då träningen inte blir vad den skulle vara,men mne jag är inte hysterisk där heller,det ordnar sig:O)
Har glömt kamerasladden hemma så kort får jag lägga in när jag kommer hem....

Kramizar till er allihopa

1 kommentar:

Bus i nästgårds sa...

puss...ses imorgon...