lördag 13 juni 2009

Personalfest....


Igårkväll så hade vi personalfest i Almunge....
Våran jobbarkompis Linda har en stuga i Almunge och där var vi hela kvällen och hade det så mysigt ihop.

Två av våra jobbarkompisar har/ska fylla 50 år och då passade vi på att gratulera dom med god mat,gott att dricka,paket och naturligtvis trevligt sällskap:O)


Idag så öser regnet ner i Edinge och jag är lite sur då vi ikväll ska på konsert på fyrishov,barnens favoriter EMD spelar.....
Det blir till att ta på sig kläder,kläder och lite mera kläder och hoppas att skyfallet dämpar sig till kvällen.

Imorse så åkte pappa till grekland och ska vara där i en vecka,oh så avundsjuk jag är.....vill oxå ha sol och bada i ett 25 gradigt hav......
Nu så ska jag ta och klä på mig för om en stund så kommer Helena med barn och ska umgås.....

Kramizar

1 kommentar:

Bus sa...

EMD har jag inte tillbringat min kväll med. Däremot WalliE, fniss. Hoppas att ni hade en trevlig kväll. Kramen till dig min bästa vän <3