torsdag 18 juni 2009

SEMESTER!!!!!




Idag är det ju egentligen bara ledig dag,men det känns lika underbart ändå:O)

Ellen och jag sov till 09.00 och Moa kom upp vid 09.50,så det var en bra start på ledigheten.

Förkylningen är seg och jag ska nu försöka att vila så jag på lördag kan köra de 57 milen upp till syrran(själv)med barnen i bilen,känner att jag vill må bra för att orka.....

Idag så har vi haft finfrämmande,Maria med sin lilltjej Matilda kom på visit och det är så mysigt att hinna prata ikapp,även om Maria titt som tätt fick göra de berömda utfallen som man måste med en livlig tjej på 10 månader som vill stoppa ALLT i munnen:O)
Nu så är middagen på gång och kvällen blir lugn med mys med familjen....
Höres imorgon

1 kommentar:

Katarina sa...

Hej! Så du ska åka hemöver? Då kanske vi springer på varandra på byn något. Jag hoppas att det blir bra väder. Glad och trevlig midsommar önskar jag dig och din familj. Kram Katarina.